Hei alle sammen!

Snart er vi inni oktober..og bare litt over 2mnder til Jul..jammen går det fort.Ungene har det bra og trives på skolen.

Vebjørn har vært litt små syk i går...med litt oppkast og feber..men i dag er vist loppene ute igjenn på han..så nå er han frisk...

Vebjørn var på besøk i barnehagen forje fredag...og det var litt stas....kvelden før så merka vi att håret hans var så merkelig...Joda..han hadde vist klippt seg selv...Og det til gangs...helt oppe ved panneluggen...Og som han sa det selv på kvelden..."Jeg tenkte jeg skulle pynte meg til barnehagen jeg",men jeg ble ikke nokkå fin...." jeg må le....Så i helga har vi klippet begge guttene...og nå ser han mere normal ut...hehe....På lørdagen var vi på brannstasjonen en tur.Det var åpen dag der.Ungene  kosa seg...og fekk prøve brannslange og sitte i brannbil.

Nå kommer det noen bilder fra heimen...Inntil vi snakkes igjenn...så må dere som er innom ha det fint ...













Noen bilder fra Retiro når vi var der.....







Litt bilder fra Seilet i Molde.









Til slutt et bilde av guttene som er nyklippet...