Det er jammen med kaldt nå om dagene.Selv om det er bare -6-7 grader..så kjennes det ut som det er langt over -10 grader.

Inne er det godt og varmt..På kjøkkenet og stue står det en advendstake lyser...inne på ungene sitt romm henger det stjerner..Og enn fekk plutselig julestemning.

I dag har jeg og Bjørn ryddet romene..Og laget jenteromm til Anette og gutteromm til Lars J og Vebjørn..Vebjørn skal ligge sin første natt inne på rommet og uten meg.Så vi er rimmelige spente hvordan dette går ja...

20.November var vi på Gjøra en tur og mine foreldre...Det ble en veldig koselig tur.Min mor laget god mat til hele bunten og det ble nesten som en julemiddag...Ungene fekk sy...Og dette likte Lars Johannes så godt..Han satt i over en time å sydde og han var rent så flink..Anette og Vebjørn komm også...så nå har vi en syforening på Gjøra...:)Så håper jeg alle sammen har det bra...Hadet godt så lenge...!Bilder fra syforeningen og andre bilder kommer i et annet innlegg..

Her kommer det et ras med bilder..

Slik var romma før:









Her kommer bilder etter flyttinga..