Det er vell ingen hemmelighet att min datter Anette som står for dagens innlegg på bloggen min...


Hei!Idag ville jeg gjerne skrive om en veldig bra bok...Den heter Rubinrød og er skrevet av Kerstin Gier
Boka handler om ei jente som heter Gwendolyn og hun har en spesiell evne.Det hun ikke inser er at hun er familiens største hemmlighet.

Jeg synes boka er spennende,lærerik og at den har mye tekst synes jeg er bra.
Det at boka er spennende,det er det som teller for meg.

Jeg synes boka passer for barn/ungdommer i aldren 11-15 fordi at det er så og si en ungdoms bok for de som liker drama og spenning.
Det kommer eller er flere av serien nå.
Sees!! Og det å få skrive på bloggen var gøy!!!

Boka fåes i alle bokhandlere....

Tusen takk Kjære Anette for dette blogg innlegget..Veldig kos att du skrev i bloggen min...

Jeg håper alle sammen har det bra...så snakkes vi snart igjenn....

Klem fra Anette