Fabelaktig har en utfordring igjen, kamera




















Jeg har hatt mange kamera opp igjennom tiden...Men til jul i fjor fekk jeg meg et speilrefleks kamera.
Canon EOS 450D..jeg har ønsket meg lenge et slikt kamera...Og når jeg endelig fekk det ble jeg kjempeglad.
Det er en fryd å ta bilder med...Og det er artig å ta bilder av mine barn...naturen og blomster...


Her er det noen eksempler på bilder som er tatt med kamera mitt..




















For noen år siden begynnte jeg å blogge....men det var for min fam og venner som bodde i Danmark.
Men etterhvert oppdaget jeg flere blogget og det ble en liten hobby...der jeg viser framm mine bilder
Og får selvsakt masse hyggelige tilbakemeldinger som betyr masse for meg....

Til sommeren har jeg ønske om å kjøpe meg en ekstra linse til kamera..Men enn så lenge så klarer jeg meg fint med dette kamera...
 
Med dette bildet...deltar jeg i Maias kamera-utfordring.

Klem fra Britt