Så er vi kommet til september og høst måned, og det blir kaldere...Og det har vell kommet ny snø på summe fjell også....

Men det har vært en fin august måned...Og det hele ble avsluttet med party i går....

I 1986/1987 gikk jeg Sømm på Sunndal Videregående skole...vi var 9 jenter som gikk i klassen...:)Og vi hadde en lærerinne som het Gudrun..Verdens snilleste lærerinne:)
I går ble vi invitert alle sammen opp til hennes hytte...som ligger oppi Gråura,sammen veien som når enn skal til Oppdal..Vi var 6 stykker som dro:)

Utrolig fin plass....som hytta hennes ligger på...Vi ble møtt med klemmer og det var en rørt dame på 82 som tok i mot oss..:)
Lunsj,kaffe og middag og dessær med kaffe...masse latter....og masse prating..Vi fekk se brudekjolen hennes....masse klær som hang fra ulike tidsepoker...og utrolig koselikt og lærerikt...:)
Vi kjørte oss en tur...Det hele minnet meg om programmet,Der enn skulle tro ingen kunne bu...komm til en plass...som heter Liabøberget...en avsides plass..men utrolig fin natur..og bratt..rett ned..:)Og der slo dem graset...uvirkelig å tenke seg nå i dag..Gudrun fortalte om plassen...jeg har vært der før da og besøkt en mann som var der...men nå er det andre som har tatt over gården....

Jeg har virkelig ikke opplevd noe så koselikt på lang tid..Det var gøy å møte disse damene...for jeg har ikke sett så mange etter jeg var 19-20 år...Og mine lattermuskler er ømme i dag av all latteren....
Håper virkelig det blir flere slike treff...for dette var utrolig koselikt... :)







Ønsker alle sammen en fin mandag og ny uke....:)

Klem fra Britt