Jeg får vell blåse litt støv av denne bloggen også....Alt for lenge siden....

Fortiden så tar jeg mange bilder...og det er utrolig gøy...Jeg tar både inne og ute bilder..men nå fremover blir det nok mest inne bilder...da snøen er kommet langt ned...og det er kaldere...men med mitt studio så går dette så bra....he he....

Alle sammen har det bra fortiden...og jeg priser meg lykkelig hver dag att vi er frisk alle sammen...for det er ikke alle som er like heldige som oss...Det er trist å lese om unger som har kreft og aldri blir frisk igjenn....men livet er brutalt.....og nådeløst.......desverre....

Dagens bilder er hentet fra en fotoshoots som jeg hadde ved Romdalsmuseet...der jeg skulle ta av en  konfirmant og hennes søsken...hun møtte opp i en veldig stilig bunad....og utrolig koselig familie....





 Ønsker alle sammen en fin helg....

Klem fra Britt