Å være Mamma er det største som finnes på jord,det mest fantatiske og den mest krevende jobb som finnes:)


Jeg elsker det å være Mamma,det gir meg masse glede,latter,tårer og bekymringer.Jeg elsker det å følge med på  ungene,se deres første smil,se deres første skrittt,høre deres første ord,se dem le,deres første barnehagedag og skoledag,se dem komme hjemm med karakterer og hjelpe dem med leksene<3 br="">

Jeg elsker det når dem kommer hjemm fra skolen og dem sier"Det er så godt å komme hjemm mamma" eller att dem sier" Du er verdens Beste Mamma og gir meg en god klemm..Det finnes ikke noe bedre enn det<3 p="">
Så det er å være Mamma for Anette,Lars Johannes og Vebjørn det finnes ikke noe bedre...Og jeg gleder meg til årene som kommer<3 p="">

Grethes Hjerter Clipart


En mamma tenker på sine barn, selv om
de ikke er hos henne.
En mamma elsker
sine barn på et vis som de aldri kommer
til å forstå.
En mamma slutter aldri å bry
seg, uansett hvor gamle barna blir.
En
mamma kommer til å være der for sine barn,
når ingen andre er det.
En mamma kommer
til å fange en granat, ta en kule, stå foran et
tog og be Gud ta henne istedet for hennes barn.

En mammas kjærlighet består i evighetens evighet♥♥♥.