Jeg leser på facebook eller om det er Instagram om att mennsker bestiger fjell og topper som bare det...Og gjerne i fancy treningstøy og får kommentarer som Wow,du er kjempeflink osv..Og jeg syns det er flott att mennsker er aktive og når sine topper😀Men hva med oss som ikke kan nå disse høye fjelltoppene p.g av handicap eller en sykdomm,er vi ikke bra nok lengre vi da😏Kanskje jeg høres bitter ut.Men det er jeg slettes ikke.Bare en følelse og tanke jeg hadde som jeg ville skrive ut😁

Jeg skulle ønske jeg kunne ha gått mere i fjellet og besteget flere av fjelltoppene om det er i Sunndalen eller her i Molde.Men min helse setter en stopper for det..Men jeg har også funnet ut att små turer som rundt om i Molde som rundt skaret eller i Fræna rundt Elnestangen eller rundt Kringstadbukta er turer som jeg setter stor pris på eller rett å slett bare sette seg i en stol på hjemmplassen på Gjøra og bare trekke inn frisk luft .Det er glede for meg.Og det er vondt å innse att en kanskje ikke klarer ting som en gjorde før.Men enn må ha realistiske mål her i livet..

En tur vi var på for en stund siden var Kringstadbukta😊
Vi hadde en kjempetur og alle sammen kosa seg:)