Hei alle sammen!

Det er vist en god stund siden jeg har skrevet her inne.Men det er ikke alltid en husker det i en hektisk hverdag:)

Til jul 2017 fekk jeg nye tenner nede etter flere runder med å borre,trekke og slipe med tennene og fekk en fin rekke med tenner par dager før julaften.Jeg sleit masse med smerter etterpå og det er først nå att det er levelig i munnen.Etter helga skal jeg ordne en tann oppe,og etter sommeren skal jeg slipe ned oppe og få meg nye tenner oppe også.Dette har vært en lang prosess..men med en flott tannlege og tabletter før jeg går.Så gjennomfører jeg det..Noe som jeg er stolt over💓

Jeg er som kjent hatt diabetes noen år.Og jeg har virkelig slitt med å få ned blodsukkret mitt.Og jeg har gått med en diabetes sykepleier på sykehuset og fått masse støtte fra ho..Og siden jeg fekk diabetes har det kommet masse nytt innen insulin..Nå for en måned siden fekk jeg prøvd en ny type med insulin og ikke minst et stikk i magen pr.dag..i motsettning til 3 stikk hverdag.Og dette er mye bedre..for første gang forje uka var jeg ned i 6,7 og 8..Og en ny hverdag.Siden det var så høyt før har jeg gått i en evig rus lenge..he he...

Og til slutt har jeg fått meg høreapparat..Etter en del ørebetennelser i barndommen og etter jeg ble voksen så har jeg hørt så dårlig..Det har tatt sin tid å bestille time hos legen og få en time hos høreselsentralen...men i dag var jeg oppeå fekk dem...og det har åpnet seg som en ny hverdag for meg..hører til å med min sønn Lars J som snakker så fort...he he

Nå har jeg kommet langt med mye syns jeg.Men det gjennstår litt med tenna..og det å avslutte ned Otrivin nesespray er nok det neste på listen min..jeg har fått medsin fra legen til å slutte.Men først er det ferie..og det er jammen med godt..

Jeg får håpe på sommer...varme...og masse fine turer rundt om kring..Vi eller jeg og Bjørn og datra vår har vært på en del turer allrede..slik som denne her...https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Kringstadsetra.En nydelig tur..veldig bratt i begynnelsen.Men så flatet det ut😁

Da vill jeg ønske alle sammen en fin sommer..Håper alle sammen får masse godt vær.Klem