Nå er det Lille julaften og selv om jeg har bare noen få ting å gjøre før vi drar i morra..er det hektisk alikvel😁
Vasker klær på harde livet her.For her skal nemmelig kurven med  klær som skal på vask være tomm til i morra.Og det skal være rent over alt.Lærte det fra min mor.God skikk syns jeg👍

Syns ikke det er lenge siden det var November og enn begynnte å snakke om jula.Her i Molde har jo jule vært lenge i butikkene og i gatene..pyntet.Men så er det jo ingen snø og det er kjempeglatt summe plasser.Da er det godt att det er jul inne i vertfall!

I morra reiser vi til mine foreldre.Det gleder vi oss til.I morra kveld er det pakkeåpning og det er lutefisk med tilbehør og Ribbe for noen andre.Dette er den eneste dagen jeg skal ete luftefisk,da jeg sløyfer min egen luftefisk på Nyttårsaften.Jeg får den aldri like god som min mor lager den...aner ikke hva jeg gjør feil heller he he.Og lutefisk må jeg ha ellers blir det ikke jul.

Jeg er i det hjørnet fortiden att jeg leser alt som har med " det som slettes ikke" er så bra i Norge.Hvordan eldre blir behandlet??Dette med Nav skandalene der mennesker er blitt fengslet og alle drapene som skjer i Norge! Jeg ser alt som jeg kommer over med dokumentarer,Ei dame som mistet sine armer og bein..Og den måten hun snudde alt om til.Det å komme seg tilbake til livet,det var innponerende å se.Og ikke minst var det utrolig å se på Tv2 om barna som forsvant.Dem som var tatere og Romanifolket som ble behandlet utrolig dårlig.Jeg ble sinna når jeg såg den behandlingen dem fekk før.Nok om elendigheten som har vært og som er i Norge!

Vi er glad for att vi slipper opp klokka 0700 nå og kan sove litt lengre.Og det beste er att jeg slipper å vaske på en stund også.

Jeg ønsker alle sammen God Jul og Godt Nyttår..Ta vare på hverandre!