Her er det lite som minner om sommer,bading og fine tempraturer!Ute er det kaldt..regn i perioder og skodde som henger langt ned...skikkelig dårlig sommer..

Nå har alle sammen ferie og vi venter att vi skal dra på ferie...den 18.Juli drar vi til Lomsesanden og Kr.Sand..samt en tur innom Fr.Stad og Oslo..Vi håper vi kan få litt sol i denne ferien...ungene kan få bade og enn får litt sol...

Helga var vi på Gjøra en tur..koselikt som alltid...god mat..ungene syntes det var stas å se mine leker som jeg hadde som lita...Anette syntes mine klær var veldig fargerike...men jeg syns det var utrolig artig å se dem igjenn...Og mimre litt..vi fekk oss en god latter....

Nå kommer det bilder..Håper alle sammen får en fin sommer..Hadet godt alle sammen..så snakkes vi igjenn snart..

Bildet her er tatt rundt Eidsøra!



Var innom på Leikvin en tur!







Bilder fra Hjemmplassen min..Verdens fineste plass..







Så ble ungene klippet av min mor...Og det ble noen stilige gutter syns jeg.








Ellers litt bilder fra histen og pisten!