Hvem vant???

                               Det var kjempekos att mange ble med på denne Givaway.

                     Til slutt var det 70 stykker som ble med på denne Giveaway og det ble hele 226 lodd
                                                        Så jeg må innrømme at det


ikke ble trekning med lapper denne gangen
- random.org tok seg av den jobben :) Men Anette trykket da.....;)
Ramdom stoppet på nr 34 som vann min tredje Giveaway..
Og bak dette nummret er: 
Gratulerer mormormonas hjørne med vinnerloddet
                               Det har vært fint om du sendte meg en mail med din adresse...
                        britt@mammakroken.com


                               Da vill jeg si Takk alle sammen som deltok i Giveaway fra Stilero....
Og 
                               Tusen takk Stilero for denne flotte gaven som jeg kunne lodde ut...
                             
                               Det kommer en ny Giveaway om ikke alt for lenge da....
   
                               

Ha en fin kveld alle sammen!
                              


Klem fra Britt