Hvem vant???

Endelig fekk jeg tid til å skrive ned navn...nummer...slik att min mann kunne sette opp trekkningen..Og som alltid fek Anette trykke....:)

   Det var kjempekos att mange ble med på denne Givaway.

                     Til slutt var det 42 stykker som ble med på denne Giveaway og det ble hele 180 Lodd:)




Ramdom stoppet på nr 11 som vann min fjerde Giveaway..
Og bak dette nummret er: Elise

Gratulerer med vinnerloddet Elise!
                               Det har vært fint om du sendte meg en mail med din adresse...
                        britt@mammakroken.com


                               Da vill jeg si Takk alle sammen som deltok i Giveaway fra Knerten og Lillemor
Og 
                               Tusen takk Knerten og Lillemor( ved Monika) for denne flotte gaven som jeg kunne lodde ut...
                             
                               Det kommer en ny Giveaway om ikke alt for lenge da.... Jeg har
planer for 2013 allerede...
  
                               

Ha en fin kveld alle sammen!
                              


Klem fra Britt