Her i Molde er kongvinter kommet....det er kaldt...I dag var det -10grader...da er det godt å være i senga og kose seg med en film eller lese litt:)Og det ser ut som dette kalde været skal holde seg litt lengre...vist nok....

Vi er friske og raske hele gjengen og det priser jeg meg lykkelig for..I disse dager leser enn jo avisene oom disse to nydelige jentene som døde av en påkjørsel...trist å lese...det er en nådeløs verden vi lever i.....hver kveld nå har jeg kysset ungene ekstra på kinnet ved leggetid......Godt for meg og ungene det:)

I helga tok jeg bilder ved Retiro..mens jeg hold på å fryse fingrene av meg..men lyset og det var en slik stemning når sola gikk bak fjellene....:)

Ønsker alle sammen en fin mandagskveld...det skal jeg ha med god varm te:)






















Klem fra Britt