Jeg skulle ha sovet..men får ikke det til i natt....Ute er det kommet en del snø og det er blitt vinter...Litt sent syns jeg he he..
I dag har min sønn Lars Johannes bursdag..han blir 12år gammel...Han er en morroklomp i denne familien...har alltid en vits eller noe morsomt på lager...Han er flink og kan mangt...:)
Jeg er utrolig stolt over Lars Johannes og veldig glad i han:)

Den 4 mars fylte minstemannen Vebjørn 10 år...Han er en skikkelig godgutt som kan utrolig mye om universet...Er veldig stolt over Vebjørn også...og er veldig glad i han:)

Om et par uker er det Anette som skal feire sin dag.....så her kommer dagene på løpende bånd he he...Når det blir ettermiddag er det nyfødt bilder som skal takes...er kanskje derfor jeg ikke får sovet...
Jeg får vell prøve å finne senga tenker jeg ...vi høres snart igjenn....her inne...:):)