Jeg kommer fra ei lita bygd der alle kjenner alle...og der jeg var med på alt som foregikk som barn,ungdomm,voksen ..om det var lamming,hersjing eller noe annet ....Og selv om jeg var enebarn..var det aldri kjedelikt og jeg følte aldri på ensomheten....:)
I 1996 flyttet jeg til Molde for å gå på kurs..og siden den gangen har jeg vært i Molde..Molde er en utrolig fin by..liten..bare en hovedgata,men jeg jeg kjenner på det att det er vanskeligt å bli kjent med noen fra Molde...de jeg kjenner er enten fra Fræna eller andre småsteder utenfor Molde...

Jeg tror det er mange som føler seg ensomme...særlig i byene...enn leser ofte om mennsker som tar kontakt igjennom avisene eller bladene eller facebook og søker etter venner...I dagens samfunn har enn ikke tid til hverandre lengre...og enn må ha et ærend for å besøke noen....jeg må si jeg liker ikke slik dagens samfunn er.....
Jeg ringer hverdag til min mor og far...er hjemme så ofte det lar seg gjøre...jeg har mange venner på facebook .. jeg har en veldig fin familie...som jeg setter veldig høyt...jeg har fotograferingen som jeg setter stor pris på og får møte en del mennesker igjennom den....men jeg savner virkelig det å ha ei venninne her i Molde som jeg kan gå turer sammen med eller ta en kopp kaffe sammen med eller rett og slett snakke med alt om og ingen ting...
For ellers har jeg det ganske så bra sammen med min fam:)

Jeg vill ønske alle sammen en Forsatt fin helg!  Britt!