Når jeg har tid og føler att jeg har gode dager er det godt med en gå tur og langs turen finner jeg ofte benker som en kan slå seg ned på💓
Og da kommer det ofte tanker eller bare sitter å høre på lyden av fugler,vann og bare finne roen!
Og kjenne att en lever!I en hektisk hverdag med masse møter og utfordringer er dette veldig godt å kunne gjøre dette av og til!

Mens jeg satt på denne benken komm jeg til å tenke på att vi har mistet utrolig mange flotte mennesker som har blitt borte dette året her.Forfattere,musikkere,politikere osv.En tror gjerne slike mennesker lever evig,men sånn er det jo ikke.
Thorvald Stoltenberg som var et raust og flott menneske og sto opp for de svake i samfunnet.Enn kunne ringe når det var til han.Noe som er uvanelig når enn er poliktiker.Og ikke minst innvitere store/mektige mennesker til Frokost hjemme hos seg selv og løse verdensproblemer.Slike trenger vi flere av💓

Margit Sandemo har jeg vært en stor fan av.Hennes bøker.Og i 1996/1997 møtte jeg henne i Molde.Da det var Bjørnons dagene.Det var utrolig koseligt å møte ho,mannen og hunden.Enn fekk ta bilder og en liten prat.For noen uker siden døde Margit Sandemo.Trist,men hennes bøker vill leve videre💓💓

Jeg brenner for mange saker.Men spesielt mobbing og premature barn.Og det er jo fordi jeg opplevde mobbing selv..men også fekk et prematurt barn.Når det gjelder mobbing så hører en stadig vekk om mennesker som tar livet sitt eller blir mobbet.Jeg syns det er leit å høre att skolene ikke får ordnet på dette problemet.Og att det må gå så langt att enn må ta livet sitt..Nå er det også en del nettmobbing og slåssing på skolene.Jeg håper virkelig att politikerne sette dette på dagsorden når det er snart valg igjenn.
Prematurebarn.Når jeg fekk min Anette i uke 33 var jeg slettes ikke forbredt på dette og det komm som et sjokk på oss.Men heldigvis gikk det bra med Anette og takket være engeler som var i Tr.heim.
Jeg er medlemm på facebook og leser en del historier om premature barn.Og noen av disse historiene går inni hjertet.
Auroa komm 4 mnder fortidlikt og veide 585 gram.Jeg har fulgt hennes reise igjennm facebook.Silje mora hennes har skrevet masse.Og vi har fått sett bilder.Nå nærmer det seg hjemmreise som er spenende og skummelt.Husker selv hvordan det var når enn fekk reisehjemm.Jeg vill ønske dere masse lykke til og det er kjekt å se bilder og høre hvordan det går med dere.Du er også veldig flink til å skrive å oppdattere oss som følger med dere💓💓

Litt tanker når jeg er ute å går og kan sette meg ned på benken og se utover Moldefjorden!Bildet er tatt ved Kringstadbukta!