Hei alle sammen.Lenge siden sist:)
Det var hardt å begynne på hverdagen igjenn etter flere mnder med ferie..Selv om det er noen uker siden skolen begynnte så tar det tid å komme seg i rute for store og små...og enn kjenner att helgen betyr mye mere...Og når skolen begynner på igjenn så kommer det forskjølelse i hus..Nå er det jeg som sliter med hoste,kaldtsvetter.Men jeg regner med når helga er over er jeg også frisk igjenn..

I sommer har jeg og mannen og Anette gått en hel masse...Stikk ut turer...Opplevd masse fin natur.Opplevd nye plasser og ikke minst så har vi kost oss..
Jeg elsker jo å gå turer så for meg passer dette yppelig og så er jo kamera med...Linselusa som jeg kaller meg selv..he he

Så vi tok Nordneset Kysti..
Og du kan lese mere om den her:
https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Nordneset-Kyststi

Det var en knall tur på alle måter..Kjempeherlig natur mens enn gikk i rundt vannet..varmt var det også denne dagen.Men jeg kjente i beina dagen etter ja.