Da er det snart jul igjenn og en styrer og ordner og vasker slik det skal bli fint til jul.En handler gaver til store skala og alle får det enn ønsker seg.
Det ser ut som det blir ei grønn jul her da og att snøen lar vente på seg.Litt dumt siden enn ikke får denne julstemningen da.

Jeg har ikke skrevet på mange mnder her inne.Dagene går jo til husarbeid,møter og fotografering.Og barna har det også bra.Anette har gjort en del ting i det siste som har gjort att hun er litt mere selvstenig..som det å ta bussen hjemm fra skolen og ta botox i beina..Nå står briller for tur da hun ser litt dårligere og tannregulering på tenna..Men dette her klarer Anette det er jeg sikker på..Lars Johannes har gjort det bra på en del prøver i det siste.Og Vebjørn er veldig flink i engelsk og kommer seg i andre fag også..
Og det skal nok bli godt med juleferie for alle 3...😀


I går satt jeg å såg et programm på Nrk..MOTVIND og om en lege som kjemper for sitt sykehustilbud og for sine passienter. Anna Owczarz er en fantatisk lege på mange områder.Tar både den syke og foreldrene på alvor og hennes bliende vesen gjør att sykehusoppholdet blir bra.Jeg var på sykehuset med Anette når det gjaldt når hun fekk botox i leggene..men jeg ble imponert over barneavdelingen..sykepleieren og ikke minst Anna Owczarz..Anette var litt urolig redd denne morran.Men når hun fekk vite att Anette gruet seg litt og att enn var litt spent så komm hun løpende..selv om det var bare for noen minutter å snakket med Anette og meg..Vi fekk en god klemm og att dette komm til å gå bra...hvilken lege har villet gjort det?? Jo
Anna Owczarz gjør det...og det gjør hun for alle sammen!
Mange støtter henne og det er jeg veldig glad for...Hele helseNorge trenger slike leger som Anna Owczarz...Du er virkelig unik...Og jeg er glad for att du er legen til min Anette...vet hun er beste hender vis det skal skje noe med henne...<3 p="">
Vi gleder oss til jul alle sammen nå og alle gavene er kjøpt og snart i hus..noen av gavene bestilles jo på nettet...vertfall når det gjelder guttene og demmes sine ting...Vi håper julen bringer med seg bare godhet i år..att enn slipper sykdomm og annet....

Jeg vill ønske alle sammen en trivelig jul,så snakkes vi nok i det nye året en gang...